Pengedar Shaklee Bagan Datuk - Saya Dia dan Kamu

Wednesday, June 14, 2023

Pengedar Shaklee Bagan Datuk

Sepanjang iolls terjebak dalam Shaklee yang hampir berusia 10 tahun, banyak juga tempatlah iolls cover dalam penghantaran secara COD dengan Shaklee.


Ia bermula di Subang Jaya Selangor. Waktu itu akak baru sahaja menapak di alam pekerjaan selepas graduated. Alhamdulillah it's gping well. Even tak berapa nak expert ini business tapi akak grab banyak pengalamana di sana.


USJ dengan Shaklee HQ juga tak jauh. Most of the time iolls dapat join banyak program yang uplines juga Shaklee anjurkan. Bestnya dari situlah iolls mampu berkenalan dengan upline-upline serta sidelines yang power dan hebat dengan pelbagai bidang perkerjaan.

After almost 10 years kat USJ, iolls dapat offer kerja balik di Perak. Iaitu di Gopeng Perak. Sebuah kawasan water rafting yang best dikelilingi pula dengan gunung-ganang yang sangat menghijau. Sangatlah tenang.


Even bekerja di Gopeng tapi iolls stay di Kampar. Bandar Agacia yang terkenal dengan perkampungan ala-ala Disneyland. Jadi memang tempat viral la kalau pergi ke Kampar tue. Actually tak jauh mana pon Gopeng dan Kampar. dalam 20 minit sudah pon sampai.


Jadi di sinilah business Shaklee akan makin berkembang dan berkembang. Di sini jugalah iolls berjaya rank up as Supervisor Shaklee. Alhamdulillah.


Setelah hampir 5 tahun ni sana, maka dapat pula offer tukar ke kampung halaman iolls iaitu Bagan Datuk. Sebenarnya di sini memang dah ada existing consumer. Memang even tiap minggu balik iolls akan COD barang area sini.

Jadi tak rasa kekok la nak berCOD di kampung halaman. Dan impian iolls juga setiap rumah area Bagan Datuk akan iolls conquer menjadi consumer tegar Shaklee. Ameeen.

Korang orang Bagan Datuk? Meh roger akak untuk beli supplement Shaklee.


Untuk info lanjut dan pembelian sebarang product Shaklee, boleh hubungi KakQah di 0132590623 (Touch to Whatsapp)

No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes