6 Ciri Minyak Ikan Shaklee (Omega Shaklee) - Saya Dia dan Kamu

Saturday, July 21, 2018

6 Ciri Minyak Ikan Shaklee (Omega Shaklee)

That day akak ada post kan pasal 4 Ciri Penting nak Pilih Minyak Ikan. Harini jom kita sama-sama check Ciri-Ciri tue ada tak dalam Omega Shaklee.


1. Shaklee Omega Guard diekstrak dari ikan laut air sejuk (sardin, mackerel, herring, anchovies) di perairan negara Jepun. Ikan laut dalam sangat tahan lasak, berketumpatan tinggi terhadap tekanan laut yang dalam itu. 

Ikan-ikan tersebut juga mempunyai saiz yang Kecik. Bermakna kandungan toksik juga adalah lebih rendah berbanding ikan bersaiz besar.

Kajian juga menunjukkan bahawa ikan air laut sejuk mengandungi asid lemak tidak tepu yang sangat tinggi berbanding ikan lain. Itulah sebab ia minyak ikan terbaik dunia, susah nak dapat tu!




2. Ketumpatan Omega Guard juga adalah 3x  ganda berbanding ketumpatan minyak hati ikan. Ianya tidak diambil dari minyak hati ikan. 

Omega Guard Shaklee tidak diekstrak dari minyak hati ikan kerana di hati lah terdapat kandungan toksik tinggi. Setiap kapsul Omega Guard Shaklee mengandungi hanya asid lemak omega-3-bukan lemak ikan (perbandingan dengan jenama lain).


3. Berbanding dengan produk minyak ikan lain, Omega Guard merupakan minyak ikan paling tulen di dunia yang mengandungi rangkaian spectrum penuh 7 jenis asid lemak Omega 3 semulajadi termasuk EPA, DHA, ALA dan banyak lagi. Lihat jadual bawah perbandinganya.

Satu sajian Omega Guard dapat membekalkan 905mg asid-lemak omega-3 EPA dan HDA. Satu sajian bermaksud 3 biji kapsul. Ikut saranan, 3 biji sekali atau dua kali selepas makan.




4. Kebanyaan pengusaha kilang menggunakan kaedah penyulingan tekanan tinggi untuk mengekstrak minyak ikan, akan tetapi kaedah ini bukan hanya akan memusnahkan sesetengah nutrien, malah tidak boleh menapis kandungan logam yang mebahayakan kesihatan. Shaklee menggunakan kaedah ultatulen bergred farmaseutikal teknologi terkini untuk menghasilkan Omega Guard.


5. Omega Guard dihasilkan melalui proses penyulingan proprietari 3 molekul untuk mengekstrak asid lemak omega-3 yang paling tulen dan paling semulajadi sementara menyingkirkan bahan berbahaya seperti plumbum, merkuri, arsenik, kadmium, dioksin, dan PCB (polychlorinated biphenyl merupakan bahan kimia industri yang sangat toksik.) 

Cik Nutrionist Shaklee kata, tak semua pengeluar minyak ikan menggunakan penyulingan proprietari tiga molekul. Kalau ada pun hanya penyulingan 1x atau 2x sahaja. 

Kenapa? Sebab penyulingan proprietari tiga molekul ni merupakan satu proses yang mahal. Shaklee sahaja yg melalui penyulingan 3x sbb nak berikan yg terbaik utk pengguna setia. Ha, best kan? Sememangnya Shaklee tak pernah kedekut untuk berikan yang TERBAIK. Kerana duit boleh dicari KESIHATAN adalah yang paling UTAMA.


6. Semestinya syarikat SHAKLEE ini adalah syarikat yang Dah lebih 60tahun berada di pasaran dunia. Lama tue. Maksudnya ia adalah syarikat yang sangat kukuh.





So cukup tak Ciri-Ciri minyak Ikan terbaik? Jika sudah cukup dan TERBAIK apa lagi pilih lah OMEGA SHAKLEE pula.

Jom klik klik untuk order 


KakQah 
Mommy of
SID 919489

No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes