STRESSSSS hilang hanya dengan Vitamin Kuning - Saya Dia dan Kamu

Wednesday, June 14, 2023

STRESSSSS hilang hanya dengan Vitamin Kuning

Testimoni Shaklee saya adalah seperti di atas. Apa benda Vitamin Kuning iolls tue sampai power sangat boleh hilangkan stress?

Once korang jadi mak-mak especially dengan kadar anak yang ramai serta kecil-kecil maka secara automatically korang akan jadi penat. Lebih-lebih lagi jika dapat pula partner yang sangat kurang membantu. Memang tiap sangat emosi korang akan menjadi tidak stabil.

Untuk iolls ini sekarang pula, tengah pregnant with tripleA yang sedang melasak. Jadi hormon tu jadi kejap turun kejap naik. Even ada partner yang banyak membantu urusan anak-anak. Orang cakap hormon orang pregnant kan lain maciam. jadi terkenalah pada iolls ini.


Inilah Vitamin kuning iolss yang sangat special tue taw.

Nampak je kecik, tapi memang power memang terasa kesannya. Bila akak makan taw, elok-elok nak marah geram dan lain-lain yang negative tue datang tiber jadi macam eh cool je. lebih bertenang malah boleh bertindak dengan lebih positive.


Patutlah berkesan kerana B Compleks Shaklee mengandungi 8 Vitamin B iaitu B1,  B2, B3, B5, B6, B12, Asid Folik yang semulajadi dan 100% Biotin. Sebab jika nak amik vitamin B WAJIB kena yang compleks atau nama lainnya lengkap. Kerana vitamin B ni supporting each other taw. bila satu jenis vitamin B tiada, function vitamin B akan menjadi tidak lengkap.


Asid folik yang digunakan adalah semulajadi dan dicipta oleh saintis Shaklee yang pertama seumpamanya di dunia. Ianya dihasilkan dengan kadar kebolehserapan (bioavailability) yang sangat tinggi dan berkualiti.

That why bila amik B compleks memang kesan jadi lebih chill lebih rilex terasa sangat cepat dan laju.

Bagaimana B Complex Shaklee mengurangkan stress

B Complex Shaklee mengandungi 8 Vitamin B iaitu Vitamin B1,  Vitamin B2,  Vitamin B3,  Vitamin B5,  Vitamin B6,  Vitamin B12; asid folik dan 100% Biotin.

§      Vitamin B1~ mengurangkan kelesuan, keresahan, mempertingkatkan kecerdasan mental, melancarkan peredaran darah, meningkatkan stamina badan,  menyihatkan sistem pencernaan dan memperbaiki metabolisma

§        Vitamin B2~ mengurangkan keletihan mata, katarak, jangkitan lidah, membantu mengaktifkan vitamin B6 dan asid folik.

§        Vitamin B3~ mengurangkan pengaliran kolestrol di dalam darah, memperbaiki kesihatan kulit, rambut, sistem pencernaan dan mengelakkan depresi. 

§        Vitamin B5~
mengurangkan stress fizikal dan mental,  membantu mengurangkan penuaan pramatang

§        Vitamin B6~ penting dalam proses asid amino, mengawal serotonin di dalam otak (ketidakseimbangan menyebabkan depresi), mengurangkan senggugut, menenangkan emosi,  mengurangkan kekejangan otot dan sebagainya

§        Vitamin B12~ meningkatkan selera makan, memperbaiki tindak balas saraf, mengelakkan anemia, keletihan, baik untuk kecerdasan otak, kekuatan fizikal, memori, fokus dan keupayaan seksual

§        Biotin~ membantu B Complex menjadi lebih efektif, mengurangkan rabun, rambut beruban, eczema dan keradangan kulit

§        Asid Folik~ kesihatan fetus, kurang risiko sakit jantung dan kanser serviks, anemia, stres, ulser mulut dan sebagainya 

Jadi memang Vitamin B Compleks adalah salah satu Vitamin Essential yang wajib ada dalam 
handbag akak selain Vitamin C okay.

Sesiapa yang stress tue start it now. Jangan sampai dirimu jadi depression baru nak tercari-cari
taw. 

Untuk info lanjut dan pembelian B Compleks Shaklee, boleh hubungi KakQah di 0132590623 (Touch to Whatsapp)


moga dapat hadiah istimewa tajaan www.anakkuwira.com

No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes