Hari Raya Open House - Saya Dia dan Kamu

Saturday, May 6, 2023

Hari Raya Open House

Hari Raya Open House

Biasanya bila datang sahaja Syawal ramai orang akan mengambil kesempatan untuk membuat Hari Raya Open House. Best woo. Gantung periuk.

Menu utama Hari Raya
Rendang
Daging hitam
Lemang
Ketupat
Nasi himpit

Itu adalah main menu belum lagi ada certain rumah yang kebiasaannya akan menyediakan lauk pauk lain seperti ayam masak merah, dendeng daging dan macam-macam lagi.

Eh eh eh ada lagi part kuih-muih, kek-kek, kerepek Dan asam-asam. Semua tuan rumah sediakan untuk tetamu mereka supaya dapat menikmati juadah dengan gembira.

Tetapi untuk akak Hari Raya Open House yang dalam keadaan panas lit lit ni semestinya memerlukan something yang boleh hidrasikan badan akak balik.

Jom akak share beberapa hidangan yang boleh bantu tetamu korang kekal hidrasi even waku tengah panas remang.

TIMUN
Ia mengandungi 96.7% kandungan air. Banyak tue. Mana-mana rumah yang ada sediakan sate as juadah. Why not prepare lebih timun tue. Suggest tetamu agar makan timun lebih supaya memang kekal hidrasi sewaktu berhari-raya.

SALAD
Ia mengandungi 95.6% kandungan air. Salad ni biasanya memang jarang dijumpai sewaktu hari raya. Kecuali korang raya kat overseas. Memang banyak salad akan terhidang. Those yang memang Hari Raya Pon on diet, so Salad tue memang sangat membantu badan korang terhidrasi.

TEMBIKAI
Ia mengandungi 91.5% kandungan air. Datang open house waktu dah tengahari. Tuan rumah pulak hidang tembikai yang baru keluar fridge. Perghhhh. Memang tak pandang menu lain. Tembikai akan habis dahulu.  Tak percaya? Sila try.

TEMBIKAI SUSU
Ia mengandungi 90.2% kandungan air. Even warna dia kurang menarik. Tetapi manfaat dia sangat banyak taw. As usual dihidangkan dalam keadaan yang sejuk. Tak fikir warna da, terus ngap dengan gembira.

PERFORMANCE DRINK SHAKLEE
Performance Drink merupakan merupakan campuran unik karbohidrat dengan elektrolit OPTI-LTYE yang sangat bagus untuk diamalkan seisi keluarga. Berdasarkan ujian klinikal, Performance Drink terbukti berkesan menghidrat badan dan memberikan tenaga kepada badan lebih cepat berbanding minuman isotonic yang lain.

Ujian klinikal telah membuktikan rumusan ekslusif OptiCard yang sudah dipatenkan ini akan meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberi tenaga dan memelihara peredaran bendalir dalam badan. Berbandung minuman sukan yang lain, Performance Drink mempunyai lebih 67% oto glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan 3 jenis karbohidrat dengan segera.

Ha! The best solution untuk waktu ini. Standby 1 canister dalam kereta. Beli air mineral sejukkkk. Then shake je. Waktu beraya boleh la bawak. 


Badan hidrasi kekal sihat ❤️

Nak? Meh piyem tepi akak taw dengan klik link ini


No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes