Keunikan Vivix Shaklee - Saya Dia dan Kamu

Tuesday, July 4, 2023

Keunikan Vivix Shaklee

Hai korang yang iolls sayangi, harini iolls nak share pasal keunikan Vivix. Iaitu salah satu produk premium Shaklee yang memang terkenal dan memiliki its own penggemarnya sendiri. Sebelum itu iolls nak share la bagaimana iolls sendiri terjebak dengan Vivix Shaklee.

As we known, Vivix punya harga sememangnya looks sangat kayangan. Sebotol untuk member je RM 390.00. Jadi as consumer Shaklee yang belum berdarah hijau rasa ia sangat MAHAL. So ia bukan supplement pilihan iolls.

Tetapi ada satu waktu tue family iolls sendiri mengalami masalah kidney failure stage 5 yang kena undergo dialisis. Jadi we all decide untuk ikhtiar dengan Vivix. Hasilnya abah iolls survive. Tidak perlu dialisis dan bacaan kreatinin menjadi normal.

Sejak dari itulah barulah tersedar vivix MAHAL is really worth compare dari nikmat sihat yang Allah tarik. Kerana nak cari balik kesihatan tue lagi makan modal yang sangat-sangat tinggi.

 

So WHY VIVIX unik? 


Mempunyai hak ekslusif iaitu 5 paten terhadap Vivix, Shaklee mempatenkan hak ke atas 4 tumbuhan yang hebat tanpa sebarang pengawet.



Merupakan gabungan resveratrol dan 16 jenis polifenol.




Shaklee mempaten kan “Cold Filling Extraction” Process ekslusif untuk Vivix Shaklee.

Ada banyak jenis proses untuk ekstrak jus/minyak/pati dari tumbuh-tumbuhan. Cold extraction bermakna buah-buah yang digunakan dalam Vivix ditekan (press) untuk mengeluarkan patinya dengan suhu rendah.

Ada proses yang menggunakan air panas atau suhu panas, tetapi proses begini boleh menurunkan kualiti produk itu walaupun hasilnya mungkin lebih banyak. Justeru, Shaklee telah mempatenkan proses ‘cold filling extraction‘ ini eksklusif untuk Vivix


Menggunakan bahan semulajadi, berkesan dan selamat serta baik untuk kesihatan menyeluruh.



Resveratrol iaitu kandungan di dalam Vivix telah dirujuk di lebih 2500 penerbitan penyelidikan termasuk kajian yang dijalankan oleh University Harvard, National Institutes of Aging, dan Institut Sains Kesihatan Alam Sekitar.

Vivix menyediakan 100 mg resveratrol dalam setiap hidangan (Satu sudu teh). Ekstrak resveratrol mempunyai resveratrol semulajadi Kandungan 98%. Ini sebenarnya suplemen anti-penuaan terbaik di dunia. Bahawasanya ianya tulen ya.


Hebatnya vivix shaklee kerana tidak boleh ditiru oleh mana-mana syarikat. Disitulah letaknya keunikan Vivix Shaklee. 

Amacam best kan bila baca pasal uniknya Vivix. So apa lagi grab la secepat mungkin.

Untuk info lanjut dan pembelian Vivix atau sebarang product Shaklee, boleh hubungi KakQah di 0132590623 (Touch to Whatsapp)



No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes