Cash Rebate - Saya Dia dan Kamu

Monday, May 22, 2023

Cash Rebate

Dengan Cash Rebate, Tak Sangka Dapat Makan Vitamin Percuma?

Dahulu kala sewaktu 10 tahun lepas memang tak pernah nak terfikir pun boleh menjejakkan diri ke kancah dunia vitamin.

Ada la juga tahu pasal vitamin, tapi sekadar tahu dan dapat pun kadang-kadang dari klinik. Habis vitamin habislah makan. Then takde la pula terfikir nak repeat balik makan.

Sesungguhnya Allah memegang hati manusia, entah bagaimana Allah jentik sekali terus jadi loyal consumer vitamin. Hampir 11 tahun pula tue.

Kenapa jadi terlalu setia? Kerana waktu tue sudah terbuka mata kepentingan vitamin dan mineral kepada diri sendiri. Paling penting pabila sebagai wanita kena hadapi waktu kritikal seperti mengandung, berpantang juga waktu menyusu juga.

Seriously once jadi consumer ini rasa badan ini jadi best. Lagi-lagi bila diri semakin dimamah waktu, energy makin drop. At the same time korang kena handle household, anak-anak Dan pelbagai lagi perkara. 

Tengok orang lain menangis di bucu katil akibat terlalu penat, tapi iolls chill je ke sana ke sini. Masih mampu tersenyum sampai ke telinga.

Jadi secara tak langsung, kesan yang best tue iolls suka share pada ramai orang. Especially yang sama niche dengan iols sendiri. Supaya mereka dapat merasa the same thing iaitu happiness macam akak rasa.

Eh eh eh

Makin ramai orang register bawah akak. Makin ramai downline share kebaikan vitamin dan mineral especially dari brand Shaklee. Makin ramai dapat manfaat.

Bestnya dengan makan supplement Shaklee korang secara automatic dapat cash bonus juga setiap bulan based pada group sales korang bulan tersebut.


Cer tengok angka cash bonus tue. Seriously iolls pakai duit tue untuk topup semua supplement yang iolls makan. Camne nak dapat bonus meh akak ajar.

Korang aim group sales + personal sales korang follow jadual ini sahaja.  Dari sales tue korang sendiri dah dapat tentukan berapa CASH REBATE yang korang nak.

Mudahkan?

Biasanya we all akan suggest beginner untuk fokus jual produk yang diorang sendiri dah consume. Power taw sharing kalau badan sendiri dah rasa kesannya.

Antara main produk yang kak jual laku kerais macam Pisang goreng taw..

Ini baru kiraan untung jual harga retails. Belum kira CASH REBATE Shaklee bagi. Nak tahu lebih? Klik di SINI sekarang! 



No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes