V I T A M I N C L O V E R - Saya Dia dan Kamu

Tuesday, November 20, 2018

V I T A M I N C L O V E R

Actually akak berkenalan dengan Vitamin C ini pun lepas bertukar status jadi wife orang. Entah rasanya bila jadi wife orang kena bercantik-cantik.

Makanya akak amik set asas untuk kulit dan dalam itu ada Vitamin C SR. Maka nak kulit korang kena rajin dan konsisten dengan pengambilan Supplement setiap hari.

Actually after few years makan Vitamin C barulah tahu Vitamin C Shaklee ni pernah jadi produk viral. Sebab keberkesanan dia. Tapi mostly mereka yang beli adalah Vitamin C yang telah direpacking semula. 

Korang nak satu time tue sebiji Vitamin C tue diorang jual RM1.00. Dahlah repack harga boleh tahan pulak tue. Tapi orang tak kisah sebab diorang nak nampak kesan tue adalah motif utama.

Perkara ini kantoi pun bila HQ shaklee out of stok at the same time Vitamin C repacking pun out of stok.

Ha!

Orait habis bab itu. Bagi akaklah misi nak dapatkan Kulit cantik tue kurang berjaya sebab cita-cita nak kulit nak telur dilayang memang kena tambah kos untuk maintenance la.




Tapi akak sangat puas hati sebab akak nampak perubahan kulit dari segi kesihatan. 🌹Kulit jadi lebih kuat sebab jerawat dah susah nak tumbuh
🌹jeragat faded
🌹bekas jerawat faded 
🌹gelaran dayang senandung hilang
🌹Kulit lebih cerah 
🌹muka lebih awet muda

Itu just akak sentuh bab Kulit muka taw. Belum lagi yang lain. That’s why akak masih konsisten makan dan tak berpaling pada Vitamin C yang lain.

Dan paling best satu botol ada 180biji harga cuma RM98. Sebiji just RM0.54 sahaja. Lebih murah dari Vitamin C repacking taw.





If uoll nak boleh grab sekarang sebab akak nak bagi special harga taw.


KakQah 
vitamin c lover 


No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes