TENAGA KEMBALI PULIH SELEPAS PENAT BERKAYUH - Saya Dia dan Kamu

Tuesday, October 23, 2018

TENAGA KEMBALI PULIH SELEPAS PENAT BERKAYUH

Faedah yang amat baik bila kita berbasikal ialah boleh membawa kita ke satu perjalanan yang jauh melalui pemandangan yang menarik.

Menjadikan satu destinasi sebagai satu sasaran dan memperolehi pemandangan yang menarik di sepanjang perjalanan menjadikan berbasikal begitu mengembirakan , terutama untuk seseorang yang cepat jemu dengan satu-satu aktiviti yang tidak berubah.

Berbasikal boleh dikembangkan kepada semua ahli keluarga. Anak-anak juga boleh mengambil bahagian dan ini menjadikan ia sebagai suatu aktiviti keluarga yang menarik.

Semasa anda berbasikal, bermakna anda membuat latihan untuk bahagian bawah badan dan juga meningkatkan kedua-dua tahap kecergasan aerobik dan anearobik, tanpa latihan keras.


Actually adik no 5 akak seorang penunggang basikal tegar. Masa kat JMTI memang dia aktiflah berbasikal until now. Then dia sekarang suka mempengaruhi abang dan adik dia untuk join. Tak pengaruh apa pon. Just ajak-ajak ayam then diorang pon pergi.

That day kitorang naik Cameron dengan 3 buah basikal. Pagi-pagi sesudah subuh hening diorang bergerak jalan-jalan sekitar Cameron. Diorang stay sana around 2 days. Maka masa 2 days tue memang masa diorang ambil angin la.
































Pernah terpikir nak suruh dia training Aisy juga. Mana tahu one day Aisy boleh jadi wakil negara dalam kategori OKU untuk lumba basikal. Soon yer sayang. Mommy kumpul modal dulu.

Naik basikal ini letih taw korang. So perlukan minuman isotonik yang dapat mengurankan hidrasi badan. Tapi kenalah pilih minuman ISOTONIK yang betul-betul selamat dan berkesan. Dan selalunya suggestion akak pada korang adalah PERFORMANCE DRINK SHAKLEE.



Antara BIG WHY kenapa korang WAJIB pilih Performance Drink Shaklee:
  • Bebas gas atau tidak berkarbonat.
  • Kurang  kandungan gula (less sugar).
  • Performance Drink mempunyai kadar natrium yang rendah dan mempercepat kadar penyerapan cecair (elektrolit) dalam tubuh sekaligus anda akan mengatasi masalah dahaga – KURANG HAUS!
  • Bersifat isotonik iaitu minumam ini mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah kita. Kesannya ia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan impaknya- tubuh anda LEBIH CERGAS dan KURANG PENAT! 

Ha! terpikat? Meh klik-klik kat sini yer.


Then WA akak untuk cara minum yang paling best.



KakQah
Pembantu Pengasuh Basikal

No comments:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes