BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA - Saya Dia dan Kamu

Thursday, April 13, 2023

BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

BISNES ONLINE TERBAIK MALAYSIA

Pada waktu sekarang memanglah ramai mencari pendapatan sampingan. Kerana kos sara hidup yang kian meningkat tanpa kenal erti berhenti. Juga jumlah tanggungan yang juga kian meningkat memaksa ramai individu terpaksa melepaskan ME TIME untuk mencari pendapatan lebih.

Ini termasuklah para wanita diluar sana. Yes! ia sebenarnya merujuk kepada diri akak juga. Akak sangat memerlukan pendapatan lebih kerana DEMAND akak yang tak mampu untuk dipenuhi hanya dengan gaji hakiki.

Tapi semestimya ramai wanita diluar sana yang lebih fokus untuk mendapatkan pendapatan lebih bagi memastikan keperluan anak-anak dapat diperolehi. Dan ianya berada di dalam dilema kerana jika bekerja secara walk in, anak-anak terpaksa dihantar ke rumah babysitter. Semestinya perlu ada juga sebahagian kos terpaksa dihabiskan.

Jadi business terbaik bagaimana yang boleh kite sebagai wanita boleh lakukan sambil menjaga anak di rumah, tidak mengacau kerja hakiki juga flexible. Jom kita usha satu persatu the best bisnes online

1) S
SIAPA BUAT DIA DAPAT

Cari business yang Multi Level Marketing atau MLM bukan sistem piramid. Business yang berasaskan MLM sebenarnya lebih lama bertahan lama serta kukuh. Malah dia mampu menjana income sehingga 6 keturunan korang taw.

Disamping konsep MLM ini juga menekan 'siapa buat dia dapat'. Even uoll orang yang berada di level ke 10 dalam MLM, tetapi jika orang atas atau upline uolss hanya goyang kaki he/she will got NOTHING. Jadi tiada isu penindasan bila join business yang seperti ini.

Best sangat kan bila usaha kite buat Allah  reply dengan bonus yang berkepuk.


2) H
HUNTING FOR KNOWLEDGE FOR FREE


Cari business yang ada banyak kelas-kelas yang best dan semestinya TIDAK BERBAYAR. Maklumlah korang baru je nak cuba business online, dah pulak kena bayar kelas. Kelas berbayar ini biasanya memang agak pricey. Jadi pendapat akak join business online yang sediakan kelas marketing or any kelas for free.

Bukan tak bagi join kelas berbayar, boleh je. Once business online korang da membuahkan hasil join la kelas ribu riban tue dengan rasa best dan bertenang. Sebab main aim korang nak bagi duit lebih untuk anak-anak or nak beli keperluan diri or anything yang korang nak dari side income sudah tercapai.

 

3) A
AMBIL STOK SENDIRI SAHAJA
Ini ramai yang berkira-kira nak buat business sebab kena ada stok banyak sampai terpaksa sorok bawah katil. Tapi kalau korang nak tahu business online terbaik tidak perlu pon stok yang banyak melimpah-ruah. Seperti mana yang korang tahu bila kena restok makanya modal pon kena tinggi. Padahal korang baru sahaja nak bermula berniaga.

Cukup untuk keperluan sendiri maksudnya kalau jenis business online yang menjual something yang based on pemakanan, maka korang wajib la jadi model untuk produk tersebut. Jadi tak perlulah nak buat stok untuk semua produk, hanya buat stok produk yang korang suka sangat ambil kerana ia adalah kekuatan korang dalam menjual. Korang sudah master dengan produk tersebut. 

Modal pun semestinya RENDAH.

4) K
KELAS BERSAMA PAKAR NUTRISI



Untuk beginner terutamanya product yang berasaskan kesihatan dan kita sendiri bukan seorang yang didalam bidang tersebut. Maka ilmu berkenaan nutrisi perlu ditimba agar maklumat tentang kesihatan dapat diberikan secara tepat.

Selain itu kelas seperti ini juga mampu membuat ramai bakal pelanggan percaya atau mula dapat membina KEPERCAYAAN dalam membeli sesuatu product melalui diri kita sendiri. Semakin ramai yang percaya semakin mudah untuk closed sale.

5)L
LEBIH AKRAB DENGAN UPLINE

Setengah dari wanita ini adalah berstatus suri rumah tangga. Jadi circle mereka bersama masyarakat luar sangatlah terhad. Kerana seperti kita tahu kebanyakkan mereka lebih masa berada di rumah menyelesaikan urusan rumah.

Dengan bisnes online circle korang lebih besar juga lebih luas. Carilah circle yang positif supaya hari-hari anda sentiasa gembira. Seronoknya circle positif ini adalah korang semua mampu untuk mendapat pelbagai ilmu yang di luar kotak minda korang. Ilmu bermanfaat jika diaplikasikan dalam kehidupan seharian dapat membuatkan kehidupan korang lebih lancar.

Bukan itu sahaja, biasanya circle yang besar ini secara tak langsung dapat menemukan korang dengan insan-insan yang hebat-hebat. Terutamanya upline sendiri. Banyaklah sesi pertemuan terutamanya untuk bisnes akan dilakukan. Secara tak langsung terbina pula bonding kekeluargaan yang mana ia lebih mengeratkan hubungan antara upline and downline.

6) E
EXTRA REWARD DARI UPLINE

Ha! antara aktiviti best bila berbisnes online bila dapat reward dari upline. Best kan even korang jauh melepasi laut China Selatan tetapi korang masih layak untuk menerima reward dari upline hasil cabaran yang mereka buat.

Sebenarnya REWARD ini adalah umpama penyuntik diri untuk sentiasa aktif join program dengan upline disamping bagus dalam aktiviti business online anda sendiri. Jadi bakal customer akan menjadi lebih trust dengan korang.

7) E
E -MARKETING TOOLS DI HUJUNG JARI
Kami tak pandai. Biasa kan dengar ayat camtu. Sebenarnya sekarang dengan kemudahan yang pelbagai TAK PANDAI tue akan bertukar jadi perkataan PANDAI. Kerana semua marketing tools korang boleh dapatkan hanya di hujung dunia. Eh. Cuma di hujung cari.

Jadi korang hanya perlu jumpa upline mintak disuluhkan jalan, selepas dapat jalan yang nak dituju maklumat-maklumat tersebut korang boleh dapatkan sendiri dengan mudah. Contoh tak pandai buat poster, dalam E Marketing semua poster cantik-cantik korang boleh dapat dan pakai.

Contoh tak pandai buat ayat, dalam E Marketing boleh pakai ayat yang upline or sideline share dan hanya edit mengikut kesesuaian korang supaya lebih dekat dengan hati pelanggan korang untuk closed sale dengan lebih mudah.

Kesimpulannya untuk BISNES ONLINE akak telah memilih bisnes SHAKLEE. Kerana ia memenuhi semua kritea yang akak sudah senaraikan seperti di atas. Alhamdulillah sekarang sudah hampir 10 tahun akak bersama dengan Shaklee.

Ia bukan sekadar SUPPLEMENTnya yang HIGH CLASS tetapi ia juga bisnes yang mampu SUSTAIN lebih lama lebih power berbanding bisnes lain. Jadi apa lagi jom join akak untuk bersama-sama menjana income seperti yang anda sendiri impikan.

Nak join let's join now supaya lebih banyak perkara boleh belajar. Just tekan link ini saya nak join


1 comment:

DAFTAR AHLI SHAKLEE

DAFTAR AHLI SHAKLEE

Nama:
Email Address:
No. H/P:
Address:
Enquiry/Order:

Click here to create your own form.

@way2themes